РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000496667<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Савчук П. Н. 
Методичні засади навчання хімії як загальноосвітньої дисципліни студентів педагогічного коледжу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / П. Н. Савчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 19 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано методичні засади навчання хімії як загальноосвітньої дисципліни педагогічного коледжу, які забезпечують успішне здобуття студентами повної загальної середньої освіти з хімії і сприяють їх підготовці до практичної реалізації хімічного компонента природознавчої освіти молодших школярів. На підставі результатів аналізу стану досліджуваної проблеми у філософській, психологічній, педагогічній, методичній літературі, практики викладання хімії в педагогічних коледжах встановлено методичні засади, які в сукупності забезпечують єдність педагогічного процесу, досягнення цілей загальноосвітньої підготовки студентів з хімії і професійно-практичної підготовки з методики викладання природознавства у початковій школі. Обгрунтовано інтеграцію змісту загальноосвітніх дисциплін "Хімія" і "Біологія", навчальне спілкування студентів на заняттях з хімії в складі малих груп, реалізацію міжпредметних зв'язків цієї загальноосвітньої дисципліни з професійно-практичними дисциплінами "Основи природознавства" і "Методика навчання природознавства в початковій школі". Проведений педагогічний експеримент підтвердив, що переорієнтація традиційного фактологічного навчання хімії на навчання з дотриманням зазначених засад створює освітнє середовище, сприятливе для опанування майбутніми вчителями початкових класів хімічних знань, які є обов'язковим компонентом загальноосвітньої підготовки студентів із числа випускників основної школи й одним із чинників професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації хімічного компонента природознавчої освіти молодших школярів

.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р23-3

Шифр НБУВ: РА392079 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського