Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000495297<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Чугуй Л. В. Аксіологічні основи формування змісту безпеки життєдіяльності у підготовці майбутніх спеціалістів аграрного профілю : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Чугуй; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2012. - 24 c. - укp.Проаналізовано теоретичні засади ціннісного сприйняття дійсності особистістю та систему професійних цінностей спеціалістів аграрного профілю. Виявлено стан сформованості аксіологічних основ змісту безпеки життєдіяльності майбутніх фахівців аграрного комплексу в сучасній професійній підготовці ВНЗ. Проведено ретроспективний аналіз проблеми цінності професійного здоров'я. Обгрунтовано педагогічні умови формування аксіологічних основ змісту навчання з безпеки життєдіяльності майбутніх фахівців аграрного профілю: організаційно-педагогічні (активізація інтересу до навчальної діяльності), морально-екологічні (формування ціннісного ставлення до навколишнього середовища), психолого-педагогічні (мотивація на самосвідоме прагнення до безпечної життєдіяльності) та пошуково-дослідницькі (відкриття простору для творчості студентів). Визначено критерії та показники сформованості змісту навчання з безпеки життєдіяльності майбутніх аграріїв на аксіологічній основі. Розроблено модель формування аксіологічних компонентів змісту навчання з безпеки життєдіяльності та методичні рекомендації до її застосування. Індекс рубрикатора НБУВ: П. р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА390538 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|