Павлюк В. І. Підготовка майбутніх учителів у системі багаторівневої педагогічної освіти в Канаді : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. І. Павлюк; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2012. - 20 c. - укp.Наведено теоретичне узагальнення та новий підхід до вирішення важливого й актуального завдання, що виявляється у вигляді теоретичного обгрунтування особливостей теоретичної та практичної підготовки майбутніх учителів у системі багаторівневої педагогічної освіти в Канаді. Виокремлено етапи становлення та розвитку системи багаторівневої педагогічної освіти в Канаді. Виявлено основні тенденції реформування канадської системи багаторівневої педагогічної освіти та конкретизовано структуру її організації за освітньо-кваліфікаційними рівнями - бакалавр освіти, магістр освіти, доктор освіти. Уточнено ключові поняття дослідження, такі як: "багаторівнева педагогічна освіта", "підготовка майбутніх учителів у системі багаторівневої педагогічної освіти". Здійснено порівняльний аналіз систем багаторівневої педагогічної освіти в Канаді, Україні й інших країнах світу. Розроблено рекомендації щодо врахування позитивного канадського досвіду з підготовки майбутніх учителів у системі багаторівневої педагогічної освіти у вітчизняній практиці (на законодавчому, теоретико-педагогічному, організаційно-методичному, організаційно-адміністративному та практичному рівнях). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7КАН)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА390057 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|