Миргородська Н. В. Еволюція форм проектно-художньої презентації костюма в ілюстрації моди : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.07 / Н. В. Миргородська; Харків. держ. акад. дизайну і мистецтв. - Харків, 2014. - 20 c. - укp.Викладено питання ілюстрації моди як специфічного явища, яке синтезувало здобутки дизайну одягу, індустрії моди, реклами, сучасного мистецтва й практик графічного дизайну. Системне дослідження витоків і етапів розвитку ілюстрації моди зумовило необхідність введення терміна "стилістика трактування образу" модного костюма для означення сукупності специфічних засобів виразності для візуалізації моди. Така візуалізація є рекламою та робить способи презентації зразків модного костюма специфічними каналами комунікації, орієнтованими на ідентифікацію людини в соціокультурному середовищі. На прикладі творчості видатних майстрів ілюстрації моди XX ст. - Р. Грюо, А. Лопеза, Д. Даунтона й багатьох інших, - встановлено характерні відмінні особливості європейської та американської ілюстрацій, закономірності та фактори їх створення, тенденції розвитку. Доведено, що на початку XXI ст. створення та функціонування зображень у контексті модної комунікації грунтується на традиційних та новітніх технологіях візуалізацій. Сучасна fashion-ілюстрація розвивається за єдиними вимогами суб'єктивної (авторської) інтерпретації в образно-інформаційних структурах моди. Індекс рубрикатора НБУВ: М4-22 + Ч62 в2:М
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА408350 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|