Страпчук С. І. Підвищення ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. І. Страпчук; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. - Харків, 2014. - 20 c. - укp.Вивчено напрямки підвищення ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. Систематизовано сільськогосподарські підприємства різних областей України за рівнем цін з виділенням кластерів, що характеризуються особливостями позиціонування в межах ринку. Досліджено рівень беззбитковості виробництва головних видів сільськогосподарської продукції в розрізі різних природно-кліматичних зон із позицій маркетингу. Розроблено показник комплексного оцінювання рівня цінових і структурних ризиків, що враховує дію окремих зовнішніх та внутрішніх факторів залежності підприємства від коливань ціни на конкретний вид продукції, а відповідно, і ризиків в його діяльності. Класифіковано підприємства за показниками урожайності / продуктивності тварин, прибутком на 1 га / 1 голову та рівнем рентабельності в кластери з подальшим встановленням зв'язку між рівнем ефективності та сформованою маркетинговою позицією на ринку. Розроблено структурно-логічну схему встановлення та мінімізації стратегічних маркетингових ризиків діяльності сільськогосподарських підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА407598 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|