Сулима Т. С. Формування професійної компетентності майбутнього педагога професійного навчання будівельного профілю : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. С. Сулима; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2014. - 22 c. - укp.Визначено та обгрунтовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього педагога професійного навчання будівельного профілю: впровадження моделі формування, проектування змісту підготовки педагога у ВНЗ на засадах компетентнісного підходу, введення у зміст освіти майбутнього педагога спецкурсу "Сучасний урок професійного навчання в ПТНЗ", розроблення та використання методики формування професійної компетентності майбутнього педагога професійного навчання будівельного профілю. Обгрунтовано модель формування професійної компетентності майбутнього педагога професійного навчання будівельного профілю, яка складається з взаємопов’язаних блоків: цільового, змістовно-процесуального та результативного. Визначено критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх педагогів професійного начання будівельного профілю. Індекс рубрикатора НБУВ: Н.р(4УКР)3-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА406792 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|