![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000490251<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Мостова О. П. Гігієнічна діагностика та прогностична оцінка закономірностей перебігу процесів психічної і психофізіологічної адаптації школярів 14 - 17 років : автореф. дис. ... д-ра мед. наук : 14.02.01 / О. П. Мостова; НАМН України, Ін-т гігієни та мед. екології ім. О.М. Марзєєва. - Київ, 2014. - 40 c. - укp.Обгрунтовано наукові принципи гігієнічної діагностики та прогностичної оцінки закономірностей перебігу процесів психічної та психофізіологічної адаптації школярів віком 14 - 17-ти років. Визначено гігієнічні, медико-соціальні та психолого-педагогічні передумови формування психофізіологічної та психічної адаптації. Враховано віково-статеві закономірності процесів формування психофізіологічних корелят психофізіологічної адаптації та особистісних корелят психічної адаптації учнів шкільного віку. Показано особливості процесів формування психофізіологічних та особистісних корелят психофізіологічної та психічної адаптації дівчат і юнаків залежно від рівня здоров'я. Враховано прогностичні критерії успішності перебігу процесів психофізіологічної (психофізіологічний адаптаційно-значущий кластер) і психічної (тривожнісно-невротичний, нервово-психічний і характерологічно-мотиваційний адаптаційно-значущі кластери) адаптації. Проведено прогностичне оцінювання особливостей перебігу адаптаційних перетворень, використано діагностично-корекційні та оздоровчі підходи до покращання перебігу адаптаційних процесів тощо. Розроблено та науково обгрунтовано методику комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної та психічної адаптації учнів старших класів до умов здійснення напруженої повсякденної діяльності в сучасних ЗНЗ і діагностично-профілактичну програму психогігієнічної корекції порушень психофізіологічної та психічної адаптації та зрушень у стані здоров'я учнів віком 14 - 17-ти років. Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94 + Ю983.402.3-213
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА405880 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|