Іванюк Г. І. Соціально-педагогічні засади розвитку сільської школи в Україні (друга половина 50-х - 90-ті рр. XX століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Г. І. Іванюк; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ, 2014. - 40 c. - укp.Розкрито взаємозв'язки між державними стратегіями соціально-економічного розвитку українського села та суспільним замовленням на підготовку учнів сільських шкіл до праці, вплив освітніх парадигм на функціонування сільської школи, місце педагогічної науки та новаторства в удосконаленні її діяльності. Розроблено періодизацію розвитку сільської школи України в хронологічних межах дослідження. Охарактеризовано тенденції розвитку сільської школи та виявлено основні суперечності, які були характерні для трансформації завдань, змістово-методичного та матеріально-технічного забезпечення діяльності сільської школи, динаміки її мережі, фахової підготовки вчителя, реалізації новаторських педагогічних ідей у авторських школах України. Проаналізовано особливості зовнішньої та внутрішньошкільної диференціації в різні періоди розвитку сільської школи України, які визначалися освітніми парадигмами (нормативно-знаннєва - у радянську добу, особистісно орієнтована - в умовах становлення ринкових відносин у незалежній Україні). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА405828 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|