Кожухар Ж. В. Формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ж. В. Кожухар; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2014. - 20 c. - укp.Теоретико-експериметально досліджено педагогічні умови формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх вчителів інформатики. Розкрито педагогічну суть і структуру (мотиваційно-аксіологічний, когнітивно-теоретичний, досвідно-операційний компоненти) науково-пізнавальної компетентності майбутніх вчителів інформатики. Виявлено критерії (нормативно-етичний, інформаційно-продуктивний, діяльнісно-процесуальний), показники та рівні (низький, середній, високий) її сформованості у студентів, які набувають спеціальність вчителя інформатики. Визначено й апробовано педагогічні умови формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх вчителів інформатики (формування у студентів цінностей науково-пізнавальної діяльності вчителя інформатики й інтересу до неї, формування у майбутніх педагогів системи знань та вмінь, зорієнтованих на набуття досвіду дослідницької роботи в сучасному інформаційному середовищі). Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р3-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА404890 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|