Майбородюк Н. Д. Дидактичні умови формування усвідомленого ставлення до навчання в учнів початкової школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. Д. Майбородюк; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2014. - 20 c. - укp.Проведено аналіз стану проблеми формування усвідомленого ставлення до навчання, обгрунтовано структуру усвідомленого ставлення до навчання в учнів початкової школи на основі мотиваційного, емоційного, діяльнісного, творчого компонентів. Розроблено критерії, показники та рівні усвідомленого ставлення до навчання в учнів початкової школи. Виявлено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено сукупність дидактичних умов формування усвідомленого ставлення до навчання в учнів початкової школи (активізація мотиваційного ресурсу у стратегіях навчання; урахування індивідуально-психологічних особливостей учнів молодшого шкільного віку у процесі адаптивного використання особистісно орієнтованих технологій навчання; дотримання положень компетентнісного та системно-діяльнісного підходів до навчання на засадах інтегральної єдності, що передбачає розвиток і стимулювання творчого потенціалу учнів на константній основі), інструментом реалізації яких є відповідна дидактична модель. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА405408 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|