Білецький О.М. Мотивація учіння як чинник розвитку професійної Я-концепції майбутніх психологів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О.М. Білецький; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 20 c. - укp.Уперше виявлено профілі навчально-професійної мотивації студентів-психологів, ключові відмінності яких виявляються у домінуванні зовнішньої чи внутрішньої мотивації навчання та мірі переваги навчально-пізнавальних, професійних мотивів, мотивів творчої самореалізації та уникнення невдачі. Розширено уявлення про особливості становлення професійної Я-концепції студентів шляхом виявлення характеристик профілю учбово-професійної мотивації майбутніх психологів, яких відрізняють найвищі показники професійної Я- концепції, починаючи з третього курсу навчання. З'ясовано відмінності ідентифікації з особистістю професіонала у студентів з різними профілями навчально-професійної мотивації. Набула подальшого розвитку характеристика впливу об’єктивних і суб’єктивних чинників розвитку професійної Я-концепції на перебіг криз професійного навчання у студентів-психологів педагогічного ВНЗ. Удосконалено засоби розвитку професійної самосвідомості студентів шляхом створення програми стимулювання розвитку професійної Я-концепції майбутніх психологів за допомогою формування у них навчально-професійної мотивації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р(4УКР)3-723
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА403222 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|