Косівська С. В. Методичні основи розвитку рухового інтелекту в дітей-сиріт 3 - 6 років у процесі підготовки до шкільного навчання засобами фізичного виховання : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / С. В. Косівська; Харк. держ. акад. фіз. культури. - Х., 2013. - 20 c. - укp.Обгрунтовано методику розвитку рухового інтелекту депривованих дітей-сиріт 3 - 6 років для підвищення рівня розумових здібностей в процесі підготовки до шкільного навчання. Увагу приділено проблемі подолання комплексної, насамперед, інтелектуальної, рухової, соматичної депривацїї даної категорії дітей шляхом розвитку рухового інтелекту на заняттях з фізичного виховання за умов державних закладів інтернатного типу. Розкрито особливості стану здоров’я, фізичного розвитку, сформованості психічних функцій та фізичної підготовленості дітей-сиріт 3 - 6 років в порівнянні зі звичайними дітьми. Вивчено зв’язок між рівнем рухового інтелекту і розумовими здібностями дітей-сиріт з наслідками депривації. Експериментальним шляхом встановлено можливість ефективно впливати на темпи розвитку розумових здібностей дітей-сиріт з наслідками комплексної депривації шляхом підвищення рухового інтелекту за умов державних дитячих будинків. Визначено форми, засоби, принципи, методичні прийоми, параметри навантажень під час проведення корекційно-розвивальних занять з розвитку рухового інтелекту дітей-сиріт. Показано вплив методики спрямованого розвитку рухового інтелекту на показники фізичної, морфофункціональної, психосоціальної готовності дітей-сиріт до навчання у загальноосвітніх школах. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.342 + Ч411.354.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА398192 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|