РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000482767<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сафоненко А. М. 
Формування сервісної політики підприємства у системі маркетингу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А. М. Сафоненко; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2013. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні положення та розроблено науково-методичні рекомендації щодо формування сервісної політики авторизованих дилерів автовиробників у системі маркетингу за умов сервісно-орієнтованої диверсифікації діяльності підприємств дилерської мережі автовиробника. Проаналізовано тенденції розвитку національного та регіонального автомобільного ринку, досліджено його вплив на розвиток ринку автосервісних послуг, та зміну концепції діяльності підприємств дилерської мережі автовиробників. Сформовано висновки щодо ролі автосервісу у процесі створення лояльного споживача до певної марки авто та автодилера. Визначено фактори, які впливають на кількість клієнтів, що залишаються на обслуговуванні у автодилера після закінчення терміну гарантійного обслуговування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.310.4 + У9(4УКР)421.523.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396446 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського