Стрілець С. І. Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / С. І. Стрілець; КМ України, Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2013. - 36 с. - укp.Узагальнено точки зору на інновації, уточнено понятійно-термінологічний апарат основних дефініцій педагогічної інноватики. Сформульовано визначення поняття "засоби інноваційних технологій". Теоретично й експериментально перевірено модель підготовки вчителів початкових класів засобами інноваційних технологій. Для забезпечення ефективності моделі визначено комплекс педагогічних умов: інноваційний потенціал навчального закладу, інноваційне середовище, інноваційна поведінка педагога, інноваційна культура педагога, інноваційна педагогічна діяльність педагога та студента. Розроблено та втілено в навчальну практику варіативний курс "Інноваційні педагогічні технології у вищій школі". Вивчено та реалізовано можливості формування готовності до використання інноваційних засобів навчання майбутніми педагогами початкового навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч311.01
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА395985 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|