Тимошенко Е. В. Приемы формирования мотивации у студентов-биологов в курсе высшей математики / Е. В. Тимошенко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 33. - С. 42-49. - Библиогр.: 10 назв. - рус.
Досліджено проблеми мотивації у професійному становленні студентів-біологів. У ході дослідження деяких прийомів формування мотивації студентів-біологів показано доцільність застосування прийомів моделювання за допомогою впровадження в курс вищої математики систем професійно-орієнтованих завдань. Обгрунтовано висновок, що мотивація є важливим компонентом навчальної діяльності, через реалізацію та за допомогою якого здійснюється активізація навчальної діяльності та розвиток творчого потенціалу майбутніх біологів до розв'язання ряду професійно-орієнтованих завдань.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"