Кутьков В. П. Формування концепції маркетингового управління регіоном / В. П. Кутьков // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2013. - Вип. 3. - С. 114-118. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Обгрунтовано необхідність розробки та опрацьовано основні елементи концепції маркетингового управління регіоном: цілі, принципи, методи, стратегії маркетингу. Визначено, що основною маркетинговою метою управління регіоном є задоволення потреб цільових сегментів регіонального ринку. Принципами маркетингового управління регіоном визначено орієнтацію на споживача, системність, цільову спрямованість, плановість, інноваційність, гнучкість, комплексність тощо. Доведено, що досягнення стратегічних цілей розвитку регіону залежить від якісно розроблених регіональних маркетингових стратегій, які включають корпоративні, функціональні та інструментальні стратегії. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.51
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/Держав.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|