Бєлецька І. В. Вплив організованого вільного часу на становлення особистості учня / І. В. Бєлецька // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 1. - С. 27-34. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розкрито вплив організованого вільного часу на становлення особистості учня. Проаналізовано деякі аспекти особистісного ставлення учня в дозвіллєвій діяльності. Визначено поняття "категорія особистості" й "категорія колективу". Виокремлено важливі показники самоактуалізації учня у вільному часі, які розвивають його особистість. Проаналізовано показники рівня просування учнів у саморозвитку у сфері організованого дозвілля; охарактеризовано позитивні обставини, які необхідно створювати, організуючи вільний час учнів, функції вільного часу (розвивальна, орієнтаційна, комунікативна, рекреативна). Розкрито специфіку змісту вільного часу та типи проведення вільного часу учнівської молоді (культурно-творчий, культурно-споживчий, рекреативний). Проаналізовано принципи культурно-дозвіллєвої діяльності (нерозривний зв'язок з життям, практичним завданням реформування нашого суспільства; принцип диференційованого підходу до різних верств населення; принцип індивідуалізації; принцип доступності; принцип послідовності). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|