РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000464157<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Волошенко О. В. 
Ресурси сучасного педагога або що необхідно для реалізації едукаційного процесу / О. В. Волошенко // Пед. вісн.. - 2012. - № 4. - С. 20-21. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто одне із найважливіших завдань післядипломної педагогічної освіти – зміцнення “професійного фундаменту ” педагогічного працівника. Вивчено проблеми пошуку психолого-педагогічних ресурсів, які дозволять сучасному педагогу не лише виживати, а й щасливо жити, бути успішним, здоровим і впевненим у собі та своєму майбутньому.

Рассмотрена одна из важнейших задач последипломного педагогического образования - укрепление "профессионального фундамента" педагога. Освещены проблемы формирования творческого педагога, его мастерства, профессионализма, компетентности, самореализации. Прослежены основные проблемы с которыми сталкиваются педагоги. Выделены психолого-педагогические ресурсы современного педагога: профессиональное мышление, любовь к себе и к другим, эмоциональное равновесие, честность, смелость. Предложено определение педагогики как науки о едукации и робурсации. Даны примеры эдукационного процесса, т.е. единства трех составляющих: педагога, учащихся, предмета обучения и воспитания. Определены факторы, влияющие на реализацию эдукационного процесса. Охарактеризован процесс робурсации как единый, общий процесс образования, развития и формирования.

Considered one of the most important tasks of Postgraduate Education - Strengthening the "professional foundation" of the teacher. With the problem of the formation of a creative teacher, his skill, professionalism, competence, self-realization. Traced the main problems faced by teachers. Highlighted the psychological and pedagogical resources of the modern teacher: professional thinking, love of self and others, emotional balance, honesty and courage. Proposed teacher P. Pidlasim definition of pedagogy as a science and edukatsii robursatsii. The examples edukatsion process, in Unity of three components: the teacher, the students, the subject of training and education. The factors affecting the implementation of edukatsion process. Robursatsii characterized as a single process, the overall process of education, development and formation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського