РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000464142<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Малімон Л. 
Психологічний аналіз взаємозв’язку атрибутивного стилю та рівня інтернаціональності студентів із мотивацією їх навчальної діяльності / Л. Малімон, Т. Дучимінська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 6. - С. 127-137. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено атрибутивний стиль студентів коледжів та курсантів військових інститутів. Відмічено, що в навчальних закладах переважає думка, що успіх є результатом поєднання таланту і бажання. Розглянуто причину невдачі – недостатність таланту, бажання, або того та другого більш ніж достатньо, проте не вистачає оптимізму. Доведено, що студентів з песимістичним атрибутивним стилем поведінки більше схильні до виникнення депресивних станів. Висвітлено методику „Тест на оптимізм” для діагностики особливостей атрибутивного стилю, результати якої наведено у таблиці. Доведно, що у студентів із домінуванням песимістичного атрибутивного стилю поведінки з екстернальним рівнем суб’єктивного контролю у мотивації навчальної діяльності переважають зовнішні прагматичні мотиви. І навпаки, досліджувані з оптимістичним атрибутивним стилем та інтернальним локусом контролю орієнтовані на одержання знань і опанування професією.

Исследован атрибутивный стиль студентов колледжей и курсантов военных институтов. Отмечено, что в учебных заведениях преобладает мнение, что успех является результатом сочетания таланта и желания. Рассмотрены причину неудачи – недостаток таланта, желания, или того и другого предостаточно, однако не хватает оптимизма. Доказано, что студенты с пессимистическим атрибутивным стилем поведения более склонны к возникновению депрессивных состояний. Освещена методика "Тест на оптимизм" для диагностики особенностей атрибутивного стиля, результаты которой приведены в таблице. Доказано, что у студентов с доминированием пессимистического атрибутивного стиля поведения с экстернальным уровнем субъективного контроля в мотивации учебной деятельности преобладают внешние прагматические мотивы. И наоборот, исследуемые с оптимистическим атрибутивным стилем и интернальным локусом контроля ориентированы на получение знаний и овладение профессией.

Investigated attributional of their college students and military institutions. It is noted that in schools the prevailing view that success is a result of a combination of talent and desire. Considered the cause of failure - or lacked the talent or desire, or both, was enough, but not enough optimism. Proved that students with a pessimistic attributional style of behavior are more prone to the emergence of depression. Covered procedure "test optimism" for the diagnosis of the features attributional style, the results of which are located in the following table. The study concluded that students with a pessimistic attributional style dominance behavior externality level of subjective control in the motivation of learning activities predominate external pragmatic motives. Conversely, studied with an optimistic attributional style, and internal locus of control aimed at providing knowledge and skills development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.4 + Ю704.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського