Глузман Н. Оцінювання якості сформованості методико-математичної компетентності в майбутніх учителів початкових класів / Н. Глузман // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 24. - С. 52-57. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.На підставі компетентнісного підходу розкрито критерії та показники методико-математичної компетентності студентів спеціальності «Початкова освіта». На основі виділених критеріїв та показників зроблено характеристику рівнів сформованості методико-математичної компетентності в майбутніх учителів початкових класів. На основании компетентностного подхода раскрыты критерии и показатели методико-математической компетентности студентов специальности «Начальное образование». На основе выделенных критериев и показателей дана характеристика уровней сформированности методико-математической компетентности будущих учителей начальных классов. The criteria and indicators of teaching mathematics competence of students of speciality «Primary education» are disclosed on the basis of competence-based approach. The levels of formation of teaching competence of mathematics are by accounting the selected criteria and indicators. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + В1 р1 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|