Смолова С. О. Формування творчої особистості педагога / С. О. Смолова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 32. - С. 478-485. - Бібліогр.: 14 назв - укp. - рус. - англ.Проаналізовано поняття педагогічної творчості. Обгрунтовано, що педагогічна творчість реалізується через дидактичні засоби активізації пошуково-творчої діяльності, різноманітні методики вирішення творчих завдань, конструювання моделей взаємовідносин у дослідницькому колективі, розвиток творчих можливостей. Виділено основні напрями вивчення творчості в психолого-педагогічній науці. Зазначено, що в основі педагогічної творчості лежить творчий стиль навчання, тому його стрижнем є стимулювання студентів до творчості в пізнавальній діяльності, а також створення педагогом відповідних умов до прояву їх ініціативи. Проанализировано понятие педагогического творчества. Обосновано, что педагогическое творчество реализуется через дидактические средства активизации поисково-творческой деятельности, разнообразные методики решения творческих задач, конструирование моделей взаимоотношений в исследовательском коллективе, развитие творческих возможностей. Выделены основные направления изучения творчества в психолого-педагогической науке. Отмечено, что в основе педагогического творчества лежит творческий стиль обучения, поэтому его стержнем является стимулирование студентов к творчеству в познавательной деятельности, а также создание педагогом соответствующих условий к проявлению их инициативы. Analyzes the concept of pedagogical creativity. Substantiated that pedagogical creativity realized through didactic means of enhancing search and creative activities, a variety of techniques for solving creative problems , constructing models of relationships in the research team, the development of creative possibilities. Main directions of the study of creativity in the psycho-pedagogical science. Noted that the basis of pedagogical creativity is creative learning style , so its core is to stimulate students' creativity in learning activities, as well as the creation of appropriate conditions for the teacher to exercise their initiative. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.42
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|