РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000456272<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Смолова С. О. 
Формування творчої особистості педагога / С. О. Смолова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 32. - С. 478-485. - Бібліогр.: 14 назв - укp. - рус. - англ.

Проаналізовано поняття педагогічної творчості. Обгрунтовано, що педагогічна творчість реалізується через дидактичні засоби активізації пошуково-творчої діяльності, різноманітні методики вирішення творчих завдань, конструювання моделей взаємовідносин у дослідницькому колективі, розвиток творчих можливостей. Виділено основні напрями вивчення творчості в психолого-педагогічній науці. Зазначено, що в основі педагогічної творчості лежить творчий стиль навчання, тому його стрижнем є стимулювання студентів до творчості в пізнавальній діяльності, а також створення педагогом відповідних умов до прояву їх ініціативи.

Проанализировано понятие педагогического творчества. Обосновано, что педагогическое творчество реализуется через дидактические средства активизации поисково-творческой деятельности, разнообразные методики решения творческих задач, конструирование моделей взаимоотношений в исследовательском коллективе, развитие творческих возможностей. Выделены основные направления изучения творчества в психолого-педагогической науке. Отмечено, что в основе педагогического творчества лежит творческий стиль обучения, поэтому его стержнем является стимулирование студентов к творчеству в познавательной деятельности, а также создание педагогом соответствующих условий к проявлению их инициативы.

Analyzes the concept of pedagogical creativity. Substantiated that pedagogical creativity realized through didactic means of enhancing search and creative activities, a variety of techniques for solving creative problems , constructing models of relationships in the research team, the development of creative possibilities. Main directions of the study of creativity in the psycho-pedagogical science. Noted that the basis of pedagogical creativity is creative learning style , so its core is to stimulate students' creativity in learning activities, as well as the creation of appropriate conditions for the teacher to exercise their initiative.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського