РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000455129<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Скрипник Н. В. 
Застосування діагностичних алгоритмів у навчальному процесі / Н. В. Скрипник, П. Ф. Дудій, Н. І. Геник, О. О. Дорошенко, Л. В. Гундер, І. І. Жеребецька, Л. П. Кіхтяк // Галиц. лікар. вісн.. - 2012. - 19, № 1. - С. 120-124. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Представлено проблеми підвищення якості медичної освіти, важливість використання алгоритмів у навчальному процесі. Наведено визначення діагностичного алгоритму. Показано, що основною задачею є визначення головних ознак, вирішальних симптомів задачі діагностичного алгоритму. Виділено етапи мислення, що призводять до визначення діагнозу. Відзначено, що в системі до- та післядипломного навчання лікарів алгоритми можуть знайти дуже широке використання: на лекції, семінарах, практичних заняттях, під час організації контролю знань і вмінь. Використання алгоритмів дозволяє виховувати економічне діагностичне мислення студентів і курсантів, раціонально використовувати навчальний час, організувати процес навчання з урахуванням фаху майбутніх лікарів, підвищувати ефективність засвоєння знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського