Дєльцова О. І. Застосування принципів андрагогіки в професійному навчанні студентів-медиків / О. І. Дєльцова, Р. Л. Вадюк // Галиц. лікар. вісн.. - 2013. - 20, № 3. - С. 121-123. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Висвітлено проблему навчання дорослих учнів згідно з принципами андрагогіки. Наведено історичну довідку терміну "Андрагогіка". Надано основні положення і засади андрогогіки: пріоритетність самостійного навчання; особливості групового навчання; використання позитивного життєвого досвіду; коректування застарілих поглядів; індивідуальний підхід; елективність навчання; рефлективність; затребуваність; системність і актуалізація результатів навчання; удосконалення особи. Надано основні погляди на навчання студентів молодших курсів за педагогічною моделлю (придбання студентами знань на перспективу, передача викладачем як можна більшої кількості знань і вмінь у межах навчальних дисциплін) і студентів старших курсів та післядипломної освіти - за андрогогічною моделлю: зміна пріоритетності методів навчання, придбання студентами конкретних знань, умінь, навичок і особистісних якостей, допомога викладачем студенту в придбанні цих характеристик). Окреслено риси подорослішення, вікові групи дорослих учнів і наукові категорії андрагогічного знання. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|