РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000452448<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Воронюк І. 
Системний підхід у теоретичному та емпіричному дослідженні проблеми творчої взаємодії вчителів і учнів / І. Воронюк // Наука і освіта. - 2012. - № 3. - С. 33-39. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто логіку застосування системного підходу до теоретичного вивчення, емпіричного дослідження та практичного забезпечення посилення рівня креативності взаємодії вчителів з учнями. Як найбільш прагматично конструктивний і перспективний підхід запропоновано поєднання переваг через взаємоузгодження результатів теоретичного та емпіричного моделювання системи методів впливу вчителя. Проілюстровано значущість інформаційного аспекту. Зазначено, що "управління системою" є антиподом традиції перебільшеної уваги до теоретичних побудов у сучасній психології, яка породжує кілька концепцій для однакових психічних чи особистісних явищ, і в безплідній боротьбі цих психологічних концепцій втрачаються необхідні людству ефективні інструменти впливу на системи.

Представлена логика применения системного подхода к теоретическому изучению, эмпирического исследования и практического обеспечения усиления уровня креативности взаимодействия учителей с учениками. Как наиболее прагматично конструктивный и перспективный подход предложено сочетание преимуществ через взаимосогласованность результатов теоретического и эмпирического моделирования системы методов воздействия учителя. Проиллюстрирована значимость информационного аспекта. Указано, что "управление системой" является антиподом традиции преувеличенного внимания к теоретическим построениям в современной психологии, которая порождает несколько концепций для одинаковых психических или личностных явлений, и в бесплодной борьбе этих психологических концепций теряются необходимые человечеству эффективные инструменты воздействия на системы.

Logic presented a systematic approach to the theoretical study, empirical research and practical support to strengthen the level of creativity of interaction teachers with students. As the most pragmatic approach is constructive and promising combination of benefits offered through the synergies between the results of theoretical and empirical modeling of the impact of teacher practices. Illustrated the importance of the information aspect. Stated that the "management system" is the opposite of tradition exaggerated attention to theoretical constructs in modern psychology, which generates several concepts for the same mental or personal effects and in fruitless struggle of these psychological concepts necessary for mankind lost effective tool to influence the system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського