РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000452441<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лугова Т. А. 
Cool-освіта як проблема якості сучасного дистанційного технологізованого навчання / Т. А. Лугова, С. П. Мельник // Наша шк.. - 2012. - № 6. - С. 86-87. - Бібліогр.: 21 назва. - укp. - рус.

Досліджено переваги та недоліки впровадження альтернативних форм освітніх систем. Охарактеризовано новітню освітню систему «випереджувального» типу як індивідуалізовану, відкриту, глобальну й інформатизовану. Проаналізовано державні та регіональні програми розвитку освіти в аспекті затверджених перспектив і пріоритетів у розвитку освіти в Україні. Розглянуто показники якості освіти, здобутої в освітніх системах традиційної й альтернативних форм. Відзначено, що інформаційні технології не є запорукою ефективності навчання та виховання. Акцентовано увагу на тому, що практика наставництва на відміну від комп’ютерних та онлайн технологій освіти дозволяє перейняти приховані знання та вміння, а не тільки явні, зафіксовані на носіях інформації. Розкрито феномен прихованих знань і досвід їх набуття та використання. Висвітлено віртуальність і симулятивність інформатизованої системи навчання порівняно із живою традиційною системою, яка базується на спілкуванні.

Исследованы преимущества и недостатки внедрения альтернативных форм образовательных систем. Охарактеризована новая образовательная система «опережающего» типа как индивидуализированная, открытая, глобальная и информатизированная. Проанализированы государственные и региональные программы развития образования на предмет утвержденных перспектив и приоритетов в развитии образования в Украине. Рассмотрены показатели качества образования, полученного в образовательных системах традиционной и альтернативных форм. Отмечено, что информационные технологии не являются залогом эффективности обучения и воспитания. Акцентировано внимание на том, что практика наставничества в отличие от компьютерных и онлайн технологий образования позволяет перенять скрытые знания и умения, а не только явные, зафиксированные на носителях информации. Раскрыт феномен скрытых знаний и опыт их приобретения и использования. Освещены виртуальность и симулятивнисть информатизированной системы обучения по сравнению с живой традиционной системой, основанной на общении.

Examined are the advantages and disadvantages of introducing alternative forms of education systems. Characterized is a new educational system "advanced" type as an individualized, open, global and computerized. Analyzed are the national and regional education development programs for approved perspectives and priorities in the development of education in Ukraine. Considered are the indices of quality of education received in the educational systems of traditional and alternative forms. It was noted that information technologies aren’t key to the effectiveness of training and education. Attention is focused on the fact that the practice of mentoring as opposed to computer technology and online education makes it possible to gain tacit knowledge and skills, not only explicit, recorded on data carriers. Disclosed is a phenomenon of hidden knowledge and experience of their acquisition and use. Elucidated are the virtualness and simulativeness of computerized training system in comparison with live traditional system based on communication.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського