РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000445222<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дэйвис Д. 
Вопросы оценки в менеджменте: некоторые аспекты оценки эффективности / Д. Дэйвис // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 10-я юбил. междунар. конф. "Крым 2003". - 2003. - 3. - С. 1163-1164. - рус.

Розглянуто деякі аспекти управління бібліотечно-інформаційним обслуговуванням з використанням сукупності методів оцінки його ефективності, розроблених Відділенням бібліотечної та інформаційної статистики Університету Лоуборо у співпраці з іншими організаціями. Досліджено релевантні фактори, що визначають зміни, які відбуваються у бібліотечно-інформаційному обслуговуванні. Це - технологія, суспільство і люди. Основою ефективного управління є чітке бачення місії обслуговування. Визначено мету та завдання обслуговування і розроблено відповідну стратегію їх досягнення і вирішення. Для оцінки ефективності використано безліч показників. Серед них якісні та кількісні, що характеризують процес на різних рівнях. Розглянуто дані показники і питання, пов'язані з їх застосуванням, зокрема труднощі, які виникають під час спроби пов'язати процес обслуговування з його результатами. Наголошено на необхідності поглиблення досліджень, які проводяться з даних питань.

Рассмотрены некоторые аспекты управления библиотечно-информационным обслуживанием с использованием совокупности методов оценки его эффективности. Методы разработаны Отделением библиотечной и информационной статистики Университета Лоуборо при сотрудничестве с другими организациями. Исследованы релевантные факторы, определяющие те значительные изменения, которые происходят в библиотечно-информационном обслуживании. Это - технология, общество и люди. Основой эффективного управления является ясное видение миссии обслуживания. Определены цели и задачи обслуживания и разработано соответствующую стратегию их достижения и решения. Для оценки эффективности используется множество показателей. Среди них качественные и количественные, характеризующие процесс на различных уровнях. Рассмотрены данные показатели и вопросы, связанные с их применением, в частности сложности, возникающие при попытке связать процесс обслуживания с его результатами. Указано на необходимость сосредоточения на цели производимых измерений.

The paper explores aspects of managing a library and information service using the techniques of evidence based management that employ a range of performance metrics. It draws on LISU's experience of research and development as well as consultancy with a range of organisations. In the context of the significant changes which are taking place in library and information services, an introductory exploration of relevant change agents is undertaken. They may summed up as; technology, society and people. A clear vision of service mission is central to managing successfully. This enables managers to establish aims and objectives for services and to develop appropriate strategies and operations to achieve them. An array of performance indicators are available to support service evaluation and improvement. They comprise quantitative and qualitative metrics and include inputs, outputs, outcomes and impact levels amongst others. These are described and some issues surrounding their application are discussed,including the difficulty of linking service and impact, and the need to remain focused on the purpose of measuring. A fundamental rule being - measure what you need; need what you measure. The role of some more complex social indicators is also briefly mentioned. Published sources of data are also valuable. Some aspects of applying metrics to managing are discussed. There is value in undertaking strategic and process benchmarking to establish relative performance levels. Such an approach offers opportunities to raise service quality, to improve decision making and to refine methods.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч738к

Шифр НБУВ: В347002/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського