Фелькель Т. Oсобливості розвитку творчого потенціалу як важливого складника лідерських якостей аспірантів / Т. Фелькель // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 4. - С. 14-22. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.З’ясовано недостатній рівень розвитку творчого потенціалу в аспірантів як складника лідерських якостей на основі емпіричного дослідження. Виявлено статично значущий зв'язок між рівнем розвитку творчого потенціалу в аспірантів та чинниками макрорівня (організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками аспірантів) і мезорівня (рівнем організаційного розвитку, творчого потенціалу організації, де навчаються або працюють аспіранти). Выяснен недостаточный уровень развития творческого потенциала у аспирантов как составляющей лидерских качеств на основе эмпирического исследования. Выявлена статически значимая связь между уровнем развития творческого потенциала у аспирантов и факторами макроуровня (организационно-профессиональными и социально-демографическими характеристиками аспирантов) и мезоуровня (уровень организационного развития, творческого потенциала организации, где учатся или работают аспиранты). Has been found insufficient development of creativity in graduate as a component of leadership, based on empirical research. Revealed statistically significant relationship between the level of creativity in graduates and macro-level factors (organizational, professional and socio-demographic characteristics of the post-graduate) and meso-level (the level of institutional development, creativity, organization, where learning (work) graduate.). Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ю954.05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|