Петрів О. П. Науково-методичні засади формування професійного самовизначення старшокласників / О. П. Петрів // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр.. - 2011. - 13, ч. 6. - С. 222-229. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розкрито актуальність проблеми формування професійного самовизначення особистості в ранній юності, яка зумовлена кардинальними соціально-економічними перетвореннями в нашій країні. Доведено, що джерелом професійного становлення особистості в жорстких умов ринку праці є сама особистість, її активність, самостійність, ініціативність, творчість і відповідальність. Обгрунтовано сутність професійного самовизначення особистості, теоретичні та методичні засади професійної орієнтації дітей та учнівської молоді в діяльності практичного психолога загальноосвітнього навчального закладу. Зроблено висновок, що в останні роки на дослідження у галузі шкільної профорієнтації позитивно вплинули ідеї гуманістичної психології. Висунуто положення про необхідність створення психологічної підтримки професійного самовизначення особистості в ранній юності технологій і технік професійної орієнтації, які актуалізують основні механізми (самооцінювання, самопізнання та самовдосконалення) професійного самовизначення особистості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70437 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|