Смолова С. О. Розвиток мислення студентів при вивченні іноземної мови / С. О. Смолова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 31. - С. 370-376. - укp.Висвітлено принципи викладання німецької мови. Проаналізовано програмно-методичні можливості навчальної діяльності при оволодінні німецькою мовою. Запропоновано авторський навчально-методичний комплекс з курсу «Німецька мова». Детально охарактеризовано кожну складову навчально-методичного комплексу. Зроблено висновок, що на практичних заняттях, використовуючи навчально-методичний комплекс, студентами вирішуються типові навчальні задачі, розглядаються основні методи їх розв'язання. Більша частина задач має середній рівень складності, і студенти повинні послідовно пройти через усі рівні засвоєння. Освещены принципы преподавания немецкого языка. Проанализированы программно-методические возможности учебной деятельности при овладении немецким языком. Предложен авторский учебно-методический комплекс по курсу «Немецкий язык». Детально охарактеризована каждая составляющая учебно-методического комплекса. Сделан вывод, что на практических занятиях, используя учебно-методический комплекс, студентами решаются типовые учебные задачи, рассматриваются основные методы их решения. Большая часть задач имеет средний уровень сложности, и студенты должны последовательно пройти через все уровни усвоения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|