Топчук Э. Я. Топонимы как конструкт социокультурной компетентности младших школьников / Э. Я. Топчук // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 31. - С. 63-69. - Библиогр.: 4 назв. - рус.Определена роль сформированности социокультурной компетентности на современном этапе развития общества. Рассмотрены топонимы родного края как одно из неотъемлемых и важнейших составляющих социокультурной компетентности учащихся начальной школы. Проанализировано использование местного топонимического материала в процессе преподавания. Сделан вывод, что использование микротопонимов Крымского полуострова как лингвистического и исторического материала на уроках русского языка дает возможность проводить полноценную социокультурную работу и реализовать идею включения в систему образования регионального компонента. З’ясовано роль сформованості соціокультурної компетентності на сучасному етапі розвитку суспільства. Розглянуто топоніми рідного краю як одну з невід’ємних і найважливіших складових соціокультурної компетентності учнів початкової школи. Проаналізовано використання місцевого топонімічного матеріалу в процесі викладання. Зроблено висновок, що використання мікротопонімів Кримського півострова як лінгвістичного та історичного матеріалу на уроках російської мови надає можливість проводити повноцінну соціокультурну роботу й реалізовувати ідею включення в систему освіти регіонального компонента. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-911.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|