РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441565<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сирцова О. В. 
Формування професійно-творчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів через педагогічну практику в школі / О. В. Сирцова // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 152-154. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - рус.

Досліджено результативність проходження педагогічної практики майбутніми вчителями у процесі формування творчого потенціалу майбутніх вчителів. Проаналізовано результати апробації розроблених на кафедрі педагогіки РВНЗ "Кримський гуманітарний університет" спільно с кафедрою гуманітарних наук філії РВНЗ КГУ завдань для виконання у період педагогічної практики для студентів, що навчаються за ОКР "Бакалавр" напряму підготовки "Початкова освіта", в основі яких - формування творчого підходу до роботи. Розглянуто особливості проходження педагогічної практики на різних етапах навчання в інституті. Окреслено низку особистісних та професіональних якостей сучасного вчителя: дидактична та методична майстерність, розуміння вікових особливостей учнів, сучасне науково-педагогічне мислення, творчий розвиток, готовність до постійної самоосвіти.

Исследована результативность педагогической практики в процессе формирования творческого потенциала будущих учителей. Проанализированы результаты апробации разработанных на кафедре педагогики РВУЗ "Крымский гуманитарный университет" совместно с кафедрой гуманитарных наук филиала РВУЗ задач по выполнению в период педагогической практики студентами, обучающимися по ОКУ "Бакалавр" направление подготовки "Начальное образование", в основе которых - формирование творческого подхода к работе. Рассмотрены особенности прохождения педагогической практики на различных этапах обучения в институте. Определен ряд личностных и профессиональных качеств современного учителя: дидактическое и методическое мастерство, понимание возрастных особенностей учащихся, современное научно-педагогическое мышление, творческое развитие, готовность к постоянному самообразованию.

Analyzed the passage of teaching practice in various stages of training at the institute. Outlined a number of personal and professional qualities of the modern teacher: didactic and methodological skills, understanding of age-students, advanced scientific and pedagogical thinking, creative development, readiness for constant self-education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського