РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441477<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Немеш О. М. 
Теоретико-психологічне структурування іінформації про суб'єкт психологічної діяльності / О. М. Немеш // Наука і освіта. - 2012. - № 6. - С. 232-235. - Бібліогр.: 13 назв. - укp. - рус.

Охарактеризовано явище психологічної інформації та особливості володіння інформацією в роботі практичного психолога. Виокремлено провідні напрями в інформаційному просторі роботи психолога: освітньо-виховний, діагностично-прогностичний, організаційно-комунікативний та профілактично-психокорекційний. Обгрунтовано використання дихотомічного підходу до вивчення проблеми володіння інформацією практичним психологом. Проаналізовано наукові доробки провідних учених з проблеми використання дихотомічних методик полярності у дослідженні психологічних явищ. Досліджено аспекти застосування ідеї про ієрархічність психологічного знання у роботі практичного психолога освіти. Розглянуто трирівневу модель психологічного знання за Р. В. Овчаровою як таку, яка визначає стратегію діяльності практичного психолога освіти та дозволяє йому перейти від теоретичного знання до практики.

Охарактеризованы явление психологической информации и особенности владения информацией в работе практического психолога. Выделены ведущие направления в информационном пространстве работы психолога: образовательно-воспитательное, лечебно-прогностическое, организационно-коммуникативное и профилактически-психокоррекционное. Обосновано использование дихотомического подхода к изучению проблемы владения информацией практическим психологом. Проанализированы научные труды ведущих ученых по проблеме использования дихотомических методик полярности в исследовании психологических явлений. Исследованы аспекты применения идеи об иерархичности психологического знания в работе практического психолога образования. Рассмотрена трехуровневая модель психологического знания Р.В. Овчаровой как такая, которая определяет стратегию деятельности практического психолога образования и позволяет ему перейти от теоретического знания к практике.

Characterized is the phenomenon of psychological information and features in the possession of information of practical psychology. Singled out are the key areas in the information space of the psychologist: educative, diagnostic, prognostic, organizational and communicative, and preventive psycho. Grounded is the use of dichotomous approach to the problem of ownership information, practical psychologist. Analyzed are scientific developments of leading scientists on the issue of the use of dichotomous polarity techniques in the study of psychological phenomena. Investigated are the aspects of the idea of a hierarchy of psychological knowledge in the practical psychology of education. Considered is a three-level model of psychological knowledge for R. V. Ovcharova as the one that defines the strategy of practical psychology and education allows him to move from theoretical knowledge to practice.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського