РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441471<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Фриз І. В. 
Особливості прояву відповідальності студентів / І. В. Фриз // Наука і освіта. - 2012. - № 6. - С. 205-208. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. - рус.

Проаналізовано вітчизняні філософські та психологічні підходи до визначення природи та структури відповідальності. Висвітлено необхідність розвитку відповідальності сучасної молодої людини для забезпечення її перспектив у професійній діяльності. Виокремлено стадії формування відповідальності: передбачення наслідків своєї поведінки для інших, самоконтроль та саморозуміння, самозвіт та самооцінка, прояв ініціативності та самостійності в прийнятті рішень та виконанні обов’язків. Досліджено відповідальність як функціональну єдність мотиваційних, емоційних, когнітивних, динамічних, регуляторно-вольових та продуктивних складових. Встановлено кореляції рівня відповідальності студентів, терміну навчання у ВНЗ та статі досліджуваної особи.

Проанализированы отечественные философские и психологические подходы к определению природы и структуры ответственности. Освещена необходимость развития ответственности современного молодого человека для обеспечения его перспектив в профессиональной деятельности. Выделены стадии формирования ответственности: предвидение последствий своего поведения для других, самоконтроль и самопонимание, самоотчет и самооценка, проявление инициативности и самостоятельности в принятии решении и выполнении обязанностей. Исследована ответственность как функциональное единство мотивационных, эмоциональных, когнитивных, динамических, регулятивно-волевых и продуктивных составляющих. Установлены корреляции уровня ответственности студентов, термина обучения в ВУЗ и пола исследуемого лица.

Analyzed are the domestic philosophical and psychological approaches to the determination of the nature and structure of responsibility. Lighted is the need for the development of responsible for prospects of young person in professional activities. Highlighted are the stages of formation of liability: foresight consequences of their behavior for others, self-control and self-understanding, self-esteem and self-report, the manifestation of initiative and autonomy in decision-making and responsibilities. Investigated is the responsibility of both the functional integrity of motivational, emotional, cognitive, dynamic, strong-willed, and regulatory and productive components. Indicated are the correlations between level of responsibility of students, the term learning in higher education and sex of a subject. These experimental studies are presented in figures. Identified are the prospects of further studies responsibility of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.213.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського