РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441314<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Грек О. М. 
Порівняльний аналіз розвитку креативності у молодших школярів з комп'ютерною та традиційною системою навчання / О. М. Грек, О. Л. Ясиновська // Наука і освіта. - 2011. - № 9. - С. 70-73. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Визначено поняття "креативність" як здатність породжувати незвичайні ідеї, відхилятися від традиційних схем мислення, швидко вирішувати проблемні ситуації. Висвітлено результати вивчення особливостей розвитку креативності в молодших школярів з комп'ютерною та традиційною системою навчання та їх порівняльного аналізу за допомогою t-критерія Стьюдента. Виокремлено методи дослідження: спостереження, бесіда, аналіз продуктів діяльності, методика П. Торренса, методика Дж. Гілфорда, методика "Трансформація візуального образу" С. М. Симоненко. Стверджено, що існує значуща різниця між рівнями розвитку показників креативності в роботах учнів молодших класів з різною системою навчання. Найвищі оцінки за показниками продуктивності, оригінальності та категоріальної гнучкості є в учнів з розвивальною системою навчання з використанням персональних комп'ютерів, а в учнів з традиційною системою навчання результати знаходяться на середньому та нижчому за середній рівнях. Більш розвинені креативність і творче мислення в молодших школярів, які навчаються за комп'ютерною розвивальною системою навчання. Наголошено, що від методів навчання, які використовує вчитель, залежить активізація творчої діяльності учнів молодшого шкільного віку.

Определено понятие "креативность" как способность порождать необычные идеи, отклоняться от традиционных схем мышления, быстро решать проблемные ситуации. Освещены результаты изучения особенностей развития креативности у младших школьников с компьютерной и традиционной системой обучения и их сравнительного анализа с помощью t-критерия Стьюдента. Выделены методы исследования: наблюдение, беседа, анализ продуктов деятельности, методика П. Торренса, методика Дж. Гилфорда, методика "Трансформация визуального образа" С. М. Симоненко. Подтверждено, что существует значимая разница между уровнями развития показателей креативности в работах учащихся младших классов с различной системой обучения. Самые высокие оценки по показателям производительности, оригинальности и категориальной гибкости - у учащихся с развивающей системой обучения с использованием персональных компьютеров, а у учащихся с традиционной системой обучения результаты находятся на среднем и ниже среднего уровнях. Более развиты креативность и творческое мышление у младших школьников, обучающихся по компьютерной развивающей системе обучения. Отмечено, что от методов обучения, которые использует учитель, зависит активизация творческой деятельности учащихся младшего школьного возраста.

The article describes some features of developing creativity of primary school pupils. It demonstrates comparative analysis of developing creativity of primary school children who study in terms of traditional and computerized developing training programs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського