Федорова В. А. Оценка имиджа автотранспортного предприятия / В. А. Федорова // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 20. - С. 130-141. - Библиогр.: 10 назв. - рус.Предложен методический подход к оценке имиджа автотранспортного предприятия на основе групп показателей, выделенных по элементам комплекса маркетинга, который, в отличие от существующих, учитывает специфику автомобильного транспорта, базируется на использовании аппарата нечетких множеств. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|