РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000439153<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Воєвутко Н. Ю. 
Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти республіки Кіпр / Н. Ю. Воєвутко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4. - С. 106-110. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано особливості розвитку інформаційної компетентності вчителів початкової і середньої освіти у процесі післядипломної освіти в Республіці Кіпр. Розглянуто умови, визначені кіпрськими вченими, які сприяють вдалому впровадженню інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в процес навчання. Виокремлено напрями реформування системи освіти Республіки Кіпр, запропоновані в межах програми „Впровадження інформаційних та телекомунікаційних технологій у кіпрську систему освіти” (2003 - 2007, 2009). Зосереджено увагу на проекті Педагогічного інституту „Підвищення кваліфікації педагогів усіх рівнів освіти з питань інформатизації” (2007), головною ідеєю якого є пошук нових джерел знань за активною участю педагогів, а метою - розвиток навичок педагогів з користування комп’ютером (електронна грамотність) і впровадження ІКТ у процес навчання в школі. Визначено особливості проекту. Розглянуто програми, розроблені інститутом в межах зазначеного документу, а саме: „Програма підвищення кваліфікації вчителів початкової освіти з питань ІКТ”, „Програма підвищення кваліфікації кандидатів на посаду учителя інформаційних технологій на 2010 - 2011 навчальний рік”, „Програма дистанційного навчання”, семінари для вчителів середньотехнічної та професійної освіти. Констатовано, що організація навчання вчителів початкової та середньої освіти з питань застосування ІКТ у навчальному процесі здійснюється шляхом підвищення кваліфікації, що визначено обов’язковим компонентом професійної підготовки вчителів у системі безперервної професійної освіти.

Проанализированы особенности развития информационной компетентности учителей начального и среднего образования в процессе последипломного образования в Республике Кипр. Определены условия, определенные кипрскими учеными, которые способствуют удачному внедрению информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в процесс обучения. Выделены направления реформирования системы образования Республики Кипр, предложенные в рамках программы „Внедрение информационных и телекоммуникационных технологий в кипрскую систему образования” (2003 - 2007, 2009). Сосредоточено внимание на проекте Педагогического института „Повышение квалификации педагогов всех уровней образования по вопросам информатизации” (2007), главной идеей которого является поиск новых источников знаний при активном участии педагогов, а целью - развитие навыков педагогов по пользованию компьютеров (электронная грамотность) и внедрения ИКТ в процесс обучения в школе. Определены особенности проекта. Рассмотрены программы, разработанные институтом в рамках обозначенного документа, а именно: „Программа повышения квалификации учителей начального образования по ИКТ”, „Программа повышения квалификации кандидатов на должность учителя информационных технологий на 2010 - 2011 учебный год”, „Программа дистанционного обучения”, семинары для учителей среднетехнического и профессионального образования. Констатировано, что организация обучения учителей начального и среднего образования по вопросам применения ИКТ в учебном процессе осуществляется путем повышения квалификации, которая определена обязательным компонентом профессиональной подготовки учителей в системе непрерывного профессионального образования.

The article analyzes the development of information competence of teachers of primary and secondary Education in the Republic of Cyprus. The Pedagogical Institute of Cyprus’s programs of teacher training for Electronics learning in the system of postgraduate education are described.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(5КІП)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського