РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000439145<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Корнят В. С. 
Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4. - С. 61-65. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано проблему інформаційної компетентності викладача ВНЗ. Розкрито різні підходи до визначення понять „компетентність” та „інформаційна компетентність”. Обгрунтовано роль інформаційної компетентності як необхідної складової професійно-педагогічної компетентності педагога ВНЗ. Визначено інформаційну компетентність педагога як систему інтеграційних взаємодій між розвитком інформаційної грамотності відповідно до сучасних досягнень науки та техніки, розвитком інформаційного досвіду, де головним критерієм виступає на базі одержаної інформації потенціал продукування нової науково корисної інформації, що становить певний рівень інформаційної компетентності спеціаліста. Виокремлено такі компоненти у структурі категорії „інформаційна компетентність”, як: когнітивний, ціннісно-мотиваційний, техніко-технологічний, комунікативний та рефлексивний. Розглянуто критерії інформаційної компетентності як складової професійно-педагогічної компетентності викладача ВНЗ.

Проанализирована проблема информационной компетентности преподавателя ВУЗ. Раскрыто различные подходы к определению понятий „компетентность” и „информационная компетентность”. Обоснована роль информационной компетентности как необходимой составляющей профессионально-педагогической компетентности педагога ВУЗ. Определена информационная компетентность педагога как система интеграционных взаимодействий между развитием информационной грамотности в соответствии с современными достижениями науки и техники, развитием информационного опыта, где главным критерием выступает на базе полученной информации потенциал выработки новой научно полезной информации, составляющей определенный уровень информационной компетентности специалиста. Выделены следующие компоненты в структуре категории „информационная компетентность”: когнитивный, ценностно-мотивационный, технико-технологический, коммуникативный и рефлексивный. Определены критерии информационной компетентности как составляющей профессионально-педагогической компетентности преподавателя ВУЗ.

The article analyzes the problem of information competency of the teacher of the university. It is uncovered the different approaches to defining the concepts of „competence” and „information competence”, it is substantiated the category „information competence”, it is determined the criteria of formation of information competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511 + Ч312 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського