РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000439134<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дзвінчук Д. І. 
Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз / Д. І. Дзвінчук // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4. - С. 6-8. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто крито-мікенський та афінський історичний періоди. Проаналізовано особливості систем виховання Спарти й Афін. Наголошено, що навіть у часи свого розквіту Афінська держава не могла похвалитися повною грамотністю свого населення - вміння читати та писати було привілеєм обраних. Зосереджено увагу на культурній та ідеологічній своєрідності та високих, яскраво-гуманістичних освітніх ідеалах античної Греції. Зазначено, що надзвичайно багатою і гуманістичною є грецька міфологія, елементи якої постійно використовували в навчальному процесі для досягнення бажаного виховного впливу. Констатовано, що ні в якому разі не можна недооцінювати багатства та різноманітності грецького соціального та навчально-виховного досвіду: існування великої кількості мікроскопічних держав-полісів забезпечувало велику кількість соціально-політичних експериментів і їх відносно малу тривалість, оскільки розвиток подій за участю двох-трьох тисяч осіб відбувався набагато швидше, ніж в імперіях з мільйонами мешканців. Вказано на необхідність цивілізованого та високоморального використання історії.

Рассмотрены крито-микенский и афинский исторический периоды. Проанализированы особенности систем воспитания Спарты и Афин. Отмечено, что даже во времена своего расцвета Афинское государство не могла похвастаться полной грамотностью своего населения - умение читать и писать было привилегией избранных. Сосредоточено внимание на культурном и идеологическом своеобразии и высоких, ярко-гуманистических образовательных идеалах античной Греции. Указано, что чрезвычайно богатой и гуманистической является греческая мифология, элементы которой постоянно использовали в учебном процессе для достижения желаемого воспитательного воздействия. Констатировано, что ни в коем случае нельзя недооценивать богатства и разнообразия греческого социального и учебно-воспитательного опыта: существование большого количества микроскопических государств-полисов обеспечивало большое количество социально-политических экспериментов и их относительно малую продолжительность, поскольку развитие событий с участием двух-трех тысяч лиц происходил гораздо быстрее, чем в империях с миллионами жителей. Указано на необходимость цивилизованного и высоконравственного использования истории.

The Creto-Mycenaean and Athenian historical periods are observed in the article; the peculiarities of the education systems of Sparta and Athens are analyzed; it is stressed the cultural and ideological originality and humanistic educational ideals ofantique Greece; it is emphasized the necessity of the civilized and highly cultured use of the history.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)321-2

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського