Кендюхов О. В. Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 11. - С. 131-137. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.
Оцінено ефективність бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу, проведено дослідження ефективності управління торговельними марками і на їх основі розроблено стратегії та програми розвитку бренд-капіталу.
Шифр НБУВ: Ж23291Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"