Антощишина Н. І. Формування ланцюга цінності авіатранспортних послуг малобюджетними авіакомпаніями / Н. І. Антощишина // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 12. - С. 72-78. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.
Розглянуто питання формування ланцюгів цінності традиційних і малобюджетних авіакомпаній. Визначено головні особливості побудови ланцюгів цінності авіакомпаніями різних бізнес-моделей. Для визначення перспектив ефективного розвитку авіакомпаній запропоновано у процесі побудови ланцюга цінності авіатранспортну послугу розглядати не за етапами обслуговування, а за створенням базових і додаткових цінностей споживачам при одержанні ними послуг.
Шифр НБУВ: Ж23291Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"