РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000432884<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Длігач А. О. 
Формування маркетингової цінової стратегії / А. О. Длігач // Актуал. проблеми економіки. - 2005. - № 12. - С. 80-93. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що розвиток товарних ринків в Україні сьогодні відбувaється дуже динамічно і є причиною постійного вдосконалення методів ціноутворення. Тим більше, що ціна є досить гнучким інструментом, що зазнає достатньо швидких змін.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського