Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000432884<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Длігач А. О. Формування маркетингової цінової стратегії / А. О. Длігач // Актуал. проблеми економіки. - 2005. - № 12. - С. 80-93. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Зазначено, що розвиток товарних ринків в Україні сьогодні відбувaється дуже динамічно і є причиною постійного вдосконалення методів ціноутворення. Тим більше, що ціна є досить гнучким інструментом, що зазнає достатньо швидких змін. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-861
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|