Жованик В. І. Болонський процес: зміст, підходи і завдання "академічної безпеки" навчального закладу, її моделювання та рівні / В. І. Жованик, Г. В. Жованик // Актуал. проблеми економіки. - 2005. - № 12. - С. 112-120. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Вперше розглянуто та досліджено проблему якості освіти з точки зору "академічної безпеки". Надано визначення науково-економічної категорії "академічна безпека", йдеться про її зміст, завдання, моделювання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481,0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|