Примаченко Н. М. Специфіка і типологія маркетингової культури як маркетингової категорії / Н. М. Примаченко // Актуал. проблеми економіки. - 2004. - № 7. - С. 88-98. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.
Розкрито взаємовідносини маркетингової культури в підприємницькій діяльності під час ділового спілкування та вироблення власного етикету, що сприятиме ефективному впливу на партнера.
Шифр НБУВ: Ж69817Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"