Карпенко Ю. М. Регіональний ринок радіореклами: тенденції та перспективи розвитку / Ю. М. Карпенко // Актуал. проблеми економіки. - 2004. - № 7. - С. 82-87. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.
Розглянуто проблеми впровадження ефективних комунікацій зі споживачами. Висвітлено особливості FM-радіостанцій як носія реклами. Проаналізовано формат, рейтинг та основні характеристики аудиторії FM-станцій. Визначено тенденції розвитку регіонального ринку радіореклами.
Шифр НБУВ: Ж69817Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"