Хром'як Й. Я. Когнітивні технології та їх особливості у менеджменті й маркетингу / Й. Я. Хром'як, Ю. М. Слюсарчук, Л. Л. Цимбал, В. М. Цимбал // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 767. - С. 75-82. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.Зазначено, що когнітивні технології, такі як когнітивний менеджмент чи когнітивний маркетинг, є сучасним напрямом науки та практики. Такі технології передбачають особливі підходи до ухвалення управлінських рішень, маркетингових досліджень поведінки споживача тощо. Проаналізовано когнітивні технології загалом, а також когнітивний менеджмент і когнітивний маркетинг. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.32 + У9(4УКР)210
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|