Лазарєв М. І. Розробка каузальних мереж подання змісту навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів-педагогів / М. І. Лазарєв, Д. І. Шматков // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31. - С. 65-73. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.Розглянуто проблеми навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів та інженерів-педагогів. Проаналізовано існуючі підходи до вдосконалення навчального процесу. Запропоновано напрями розробки мережевої моделі подання знань на основі каузальної мережі. З урахуванням структури та специфіки дисципліни обрано найефективнішу модель. Рассмотрены проблемы обучения неразрушающего контроля будущих инженеров и инженеров-педагогов. Проанализированы существующие подходы к усовершенствованию учебного процесса. Предложены направления разработки сетевой модели представления знаний на основе каузальной сети. С учетом структуры и специфики дисциплины выбрана самая эффективная модель. The article considers problems of teaching non-destructive control to future engineers and teacher-engineers. The existing approaches to improving the educational process are analyzed. The areas are suggested of developing a network model of knowledgepresentation based on causal networks. Taking into account the structure and specificity of a discipline, the most effective model is selected. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.22 + Ж607 с108
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|