Ашеров А. Т. Системный подход к разработке и внедрению модульно–рейтинговой системы организации учебного процесса. Часть 2 – инструментальная / А. Т. Ашеров, Г. И. Сажко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 26/27. - С. 156-162. - Библиогр.: 5 назв. - рус.На основе многолетнего опыта авторов по разработке и внедрению модульно-рейтинговой системы (МРС) организации учебного процесса на кафедре информатики и компьютерных технологий УИПА описаны методы и результаты решения проблем, объективно возникающих при внедрении МРС как основы кредитно-модульной системы. На основі багаторічного досвіду авторів із розробки і впровадження модульно-рейтингової системи (МРС) організації навчального процесу на кафедрі інформатики і комп'ютерних технологій УІПА, описано методи та результати вирішення проблем, що об'єктивно виникають у ході впровадження МРС як основи кредитно-модульної системи. On the basis of long-term experience of authors in development and implementation of module-rating system of organization of educational process at the Department of Informatics and Computer Technologies of UEPA, methods and results of solving problems, objectively arising while implementing module-rating system as a basis of the credit-module system are described. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|