Денисенко А. А. Особенности формирования психологического здоровья младших школьников / А. А. Денисенко, А. Г. Рудская // Наука і освіта. - 2011. - № 11. - С. 50-53. - Библиогр.: 5 назв. - рус.С целью решения проблемы сохранения психологического здоровья детей младшего школьного возраста проведено эмпирическое исследование, в ходе которого был выявлен уровень психологического здоровья у младших школьников. Раскрыто, что психологическое здоровье младшего школьника рассматривается как динамическое равновесие между индивидом и средой. Определено, что на данном возрастном этапе для детей характерны адаптивный и ассимилятивно-аккомодативный уровни психологического здоровья. Уточнены индивидуальные проявления младших школьников в зависимости от сформированности уровня их психологического здоровья. На базе полученных данных констатирующего эксперимента разработана программа целенаправленного формирования психологического здоровья в учебно-воспитательном процессе, в основе которой – специально организованная просветительская работа, психологические упражнения и ролевые игры с учетом индивидуальных особенностей детей младшего школьного возраста. Констатировано, что апробация разработанной программы показала ее результативность. З метою вирішення проблеми збереження психологічного здоров'я дітей молодшого шкільного віку проведено емпіричне дослідження, в ході якого було виявлено рівень психологічного здоров'я у молодших школярів. Розкрито, що психологічне здоров'я молодшого школяра розглядається як динамічна рівновага між індивідом і середовищем. Визначено, що на цьому віковому етапі для дітей характерні адаптивний і асимілятивно-акомодативний рівні психологічного здоров'я. Уточнено індивідуальні прояви молодших школярів в залежності від сформованості рівня їх психологічного здоров'я. За результатами констатуючого експерименту розроблено програму цілеспрямованого формування психологічного здоров'я у навчально-виховному процесі, в основі якої - спеціально організована просвітницька робота, психологічні вправи та рольові ігри з урахуванням індивідуальних особливостей дітей молодшого шкільного віку. Констатовано, що апробація розробленої програми показала її результативність. The study is dedicated to a most actual issue of saving psychological health of junior pupils. It is revealed that at this age stage children are characterized by the adaptive and assimilative - accommodative levels. The article specifies some individual manifestations of junior pupils due to the level of formation of their psychological health. There has been elaborated and approved a psyhocorrectional program of purposeful formation of psychological health based on specially organized enlightening work, psychological exercises and role games considering individual peculiarities of junior pupils. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1-81 + Ю983.402.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|