РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000427747<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Денисенко А. А. 
Особенности формирования психологического здоровья младших школьников / А. А. Денисенко, А. Г. Рудская // Наука і освіта. - 2011. - № 11. - С. 50-53. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

С целью решения проблемы сохранения психологического здоровья детей младшего школьного возраста проведено эмпирическое исследование, в ходе которого был выявлен уровень психологического здоровья у младших школьников. Раскрыто, что психологическое здоровье младшего школьника рассматривается как динамическое равновесие между индивидом и средой. Определено, что на данном возрастном этапе для детей характерны адаптивный и ассимилятивно-аккомодативный уровни психологического здоровья. Уточнены индивидуальные проявления младших школьников в зависимости от сформированности уровня их психологического здоровья. На базе полученных данных констатирующего эксперимента разработана программа целенаправленного формирования психологического здоровья в учебно-воспитательном процессе, в основе которой – специально организованная просветительская работа, психологические упражнения и ролевые игры с учетом индивидуальных особенностей детей младшего школьного возраста. Констатировано, что апробация разработанной программы показала ее результативность.

З метою вирішення проблеми збереження психологічного здоров'я дітей молодшого шкільного віку проведено емпіричне дослідження, в ході якого було виявлено рівень психологічного здоров'я у молодших школярів. Розкрито, що психологічне здоров'я молодшого школяра розглядається як динамічна рівновага між індивідом і середовищем. Визначено, що на цьому віковому етапі для дітей характерні адаптивний і асимілятивно-акомодативний рівні психологічного здоров'я. Уточнено індивідуальні прояви молодших школярів в залежності від сформованості рівня їх психологічного здоров'я. За результатами констатуючого експерименту розроблено програму цілеспрямованого формування психологічного здоров'я у навчально-виховному процесі, в основі якої - спеціально організована просвітницька робота, психологічні вправи та рольові ігри з урахуванням індивідуальних особливостей дітей молодшого шкільного віку. Констатовано, що апробація розробленої програми показала її результативність.

The study is dedicated to a most actual issue of saving psychological health of junior pupils. It is revealed that at this age stage children are characterized by the adaptive and assimilative - accommodative levels. The article specifies some individual manifestations of junior pupils due to the level of formation of their psychological health. There has been elaborated and approved a psyhocorrectional program of purposeful formation of psychological health based on specially organized enlightening work, psychological exercises and role games considering individual peculiarities of junior pupils.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1-81 + Ю983.402.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського