Савченко Л. О. Вивчення структури педагогічної діагностики у вищій школі при вивченні педагогічних дисциплін / Л. О. Савченко // Пед. науки : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 59. - С. 304-309. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Проаналізовано різні підходи у психолого-педагогічній літературі щодо вивчення структури педагогічної діагностики у вищій школі. Подано визначення педагогічної діагностики, що включає в себе цю систему способів, процедур, та методику висвітлення обставин, умов і чинників функціонування педагогічних процесів, установлення ефективних наслідків навчання. Показано аналіз роботи викладачів із використанням діагностичних методик. Проанализированы разные подходы в психолого-педагогической литературе, которая касается изучения структуры педагогической диагностики в высшей школе. Представлено определение педагогической диагностики, которое включает в себя систему способов, процедур и методик освещения обстоятельств, условий и факторов функционирования педагогических процессов, установление эффективных следствий обучения. Показан анализ работы преподавателей с использованием диагностических методик. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + Ч311.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|