Кондрашова Л. В. Содержательно-процессуальный подход в проектировании профессионализма современного учителя / Л. В. Кондрашова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 27. - С. 3-11. - Библиогр.: 11 назв. - рус.Раскрыта сущность, основные характеристики содержательно-процессуального подхода к обучению и его возможности в профессиональном становлении будущих педагогов в условиях университетского образования. Сделан вывод, что гармонизация содержательной и процессуальной сторон учебного процесса, превращение знаний в инструмент практического действия позитивно влияет на становление профессионализма будущих педагогов. Розкрито сутність, основні характеристики змістовно-процесуального підходу до навчання та його можливості в професійному становленні майбутніх педагогів за умов університетської освіти. Зроблено висновок, що гармонізація змістової та процесуальної сторін навчального процесу, перетворення знань в інструмент практичної дії позитивно впливає на становлення професіоналізму майбутніх педагогів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|